Ostatnie Anonse!

Wyróżnione ogłoszenia

Aktualnie brak

Ogłoszenia zwykłe

15-10-2019
seks za fre (z Zabrze, woj. Śląskie)

zrobie wszystko co najgorsze morze byś w seksie z kobietą lub wieloma bes zobowionzań finansowych wrazie czego posiadam lokum

)) (z Katowice, woj. Śląskie)

Ccialabym poznac normalnego faceta z odpowiedzialnym podejsciem do zycia ,takiego ktory tak jak ja nie szuka przelotnej przygody a byc moze czegos na dluzej,nie koniecznie zony:-)

seks (z Gliwice, woj. Śląskie)

tylko opcia taka 1 lub 2 robi zemną co tylko zechce od sikania namnie do ruchania mnie

11-10-2019
Haj) szukam przystojniaka (z Katowice, woj. Śląskie)

Młoda dziewczyna szuka zadbanego, przystojnego najlepiej o ciemnych włosach i oczach mężczyznę, który się mną zaopiekuje i zajmie w łóżku. Takiego dla którego moje potrzeby seksualne będą równie ważne jak jego same. Szczupła brunetka o seksownych ...

06-10-2019
Może ty? (z Katowice, woj. Śląskie)

Nie ma juz namietnych kochankow??

01-10-2019
Namietna noc (z Katowice, woj. Śląskie)

Młoda, ładna kobieta szuka mężczyzny do 36 lat na imprezę, którą organizują moi znajomi. Chciałabym móc się trochę zabawić bez żadnych zobowiązań. Wiadomo mile spędzony wieczór, który może przerodzić się w bardzo ekscytującą i namiętną noc w łóżku...

30-09-2019
sprzedam dziewictwo (z Tarnowskie Góry, woj. Śląskie)

jestem laska sprzedam moje dziewictwo niestac mnie jest na rachunki na jedzenie na ubrania na tel

29-09-2019
Szukam Kochanki bez zobowazń. (z Sosnowiec, woj. Śląskie)

Witam szukam kochanki do stałego układu bez zobowiązań mam 34 lat, jestem osoba pracująca więc nie potrzebuje kasy, zapraszam panie chętne do takie relacji panie max 45 lat. Mogę dojechać to nie jest żaden problem.

26-09-2019
Szukam realnego i konkretnego sponsora (z Katowice, woj. Śląskie)

Szukam jednego realnego faceta na poziomie do spotkań w hotelu. Najchętniej stały układ. Spotkania są możliwe w Legionowie. Odpisuje tylko na realne propozycje.Z mojej strony higiena i dyskrecja zapewnione i tego samego wymagam od drugiej strony. ...

23-09-2019
piekna i młoda (z Katowice, woj. Śląskie)

znajomość sponsorowana, dla zdecydowanego. dyskrecja

18-09-2019
kobiety dominujące lubioce robić z facetem wszystkieskryte marzenia. (z Katowice, woj. Śląskie)

zdecydowany i zgodny bes zachamowan i ograniczeń na wszystkie propozycie zwionzane z seksem z jedną lub wieloma na raz (1men+4kob). od razu nawet jusz z mojej strony wszystko za darmo i udostępnie mieszkanie,mieszkam sam w centrum miasta. 100...

16-09-2019
sex bez zobowiązań (z Katowice, woj. Śląskie)

Poszukuję kobiety do dyskretnych sex spotkań bez zobowiązań

Maja (z Katowice, woj. Śląskie)

Interesują mnie związki bez zobowiązań.

14-09-2019
)))))) (z Katowice, woj. Śląskie)

Lubie zwyczajny klasyczny seks przy świecach i dobrej muzyce, jednak czasami też lubię zaszaleć. Spotkajmy się i dowiedzmy czego oczekujemy od siebie, a wtedy zdecydujemy czy warto

10-09-2019
szukam kochanka (z Katowice, woj. Śląskie)

Poznam pana w wieku od30-do40lat przystojnego.........

05-09-2019
szukam ) (z Katowice, woj. Śląskie)

Pani szuka Pana na wspólne spędzanie czasu może coś wiecej

03-09-2019
Poszukuje milej Pani na spotkania mile widziane starsze ode mnie (z Knurów, woj. Śląskie)

Jestem szczuply 27-letnim kawalerem I lubie dojzalej kobiety :)

Poszukuje kobiety która tak jak ja kocha częsty sex (z Katowice, woj. Śląskie)

Witam poszukuje kobiety do sex spotkań w w różnych miejscach noże przedtem spacer winko jeśli lubisz. Bez zobowiązań i sponsoringu. Zdjęcia prive

01-09-2019
Samotnik (z Czechowice-Dziedzice, woj. Śląskie)

Chętnie się spotkam z panią na miły wieczorek połączony ze snaidankiem lub odwrotnie ;P jestem młoda osoba ale życie karze mnie jak moze... Chce zapomnieć o wszystkim i odlecieć daleko z tad właśnie z Toba ! Damy rade?:(

31-08-2019
praca (z Tarnowskie Góry, woj. Śląskie)

szukam pracy duże zarobki i bez kwalifikacji ani bez doswiadczenia

26-08-2019
Ostra i grzeczna dziewczynka szuka sponsora (z Katowice, woj. Śląskie)

Nie wiem co mogłabym napisać... Szukam sponsora,lubię seks, jesli tylko higiena nie jest Ci obca na pewno sie dogadamy :) Zapraszam do kontaktu :*

24-08-2019
Witam was (z Katowice, woj. Śląskie)

Po dłuższym związku moj facet mnie zdradził szukam pocieszyciela nie lubie pisac duzo o sobie 28lat wzrost 167 waga srednia po wiecej informacji zapraszam

21-08-2019
Miło spędzić czas... (z Katowice, woj. Śląskie)

Poszukuje kobiety, przy której oderwałbym się od codzienności, miło spędził czas , rozerwał się... nie szukam związku, jedynie luźnej relacji, opartej na wzajemnej sympatii. Lubię spędzać weekendy poza miastem, więc chętnie gdzieś się wybiorę ...

20-08-2019
Ślicznotka umówi sie na randkę (z Katowice, woj. Śląskie)

Witam. Szukam Mężczyzny z ktorym mogłabym spędzić trochę czasu i poczuć się kobietą.

18-08-2019
Szukam partnerki na wesele.. (z Bielsko-Biała, woj. Śląskie)

Szukam partnerki na wesele końcem września, Wiek do ok 27 lat , wiecej na priv